Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji proszę postępować jak poniżej:
1. Formalne złożenie reklamacji:
Prosimy o zgłaszanie reklamacji bezpośrednio do sklepu drogą mailową na kontakt@aguuguu.pl
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na poniższy adres wraz ze wszystkimi oryginalnymi metkami oraz z dołączonym dowodem sprzedaży (paragon lub faktura).
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
A Guu Guu
Ludwinów 27
26-624 Kowala
Uwaga! Po otrzymaniu produktu sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prześlij nam informację drogą mailową na kontakt@aguuguu.pl, a produkt odeślij na adres poniżej:
A Guu Guu
Ludwinów 27
26-624 Kowala
Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Produkt musi być nowy i nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Produkty personalizowane (długość, kolor, rozmiar) dopasowywane do preferencji klienta, a nie będące stałą ofertą sklepu nie podlegają zwrotowi ani wymianie.